Viešbutyje, poilsio namuose, sanatorijoje

Svetimame mieste, norint ko pasiteirauti, reikia kreiptis į informacijos biurą, policininką ar šiaip į kokį oficialų asmenį.

Viešbutyje kreipiamasi į administratorių. Užsienyje daugumoje viešbučių yra svečių knyga, kur kiekvienas atvykęs parašo savo pavardę. Pas mus šiuos formalumus atlieka administratorius. Po to svečiai palydimi į numerį.

Svečias su viešbučio, poilsio namų ir sanatorijos aptarnaujančiu personalu elgiasi mandagiai ir nevargina jų savo užgaidomis. Jis laikosi tvarkos kambaryje, neišdrabsto savo daiktų, tausoja viešbučio turtą. Levas Tolstojus yra pasakęs: „Naudodamasis daiktu, atsimink, jog tai yra žmogaus darbo vaisius ir jį gadindamas, laužydamas ar naikindamas, tu naikini darbą, gadini žmogaus gyvenimą". Jei kambaryje nėra batų ar drabužių šepečio arba kurio kito reikalingo daikto, kreipiamasi į administratorių.

Poilsio namuose ar sanatorijoje reikia taikytis prie tenykščio dienos režimo.

Nesivėluojant ateinama prie stalo. Negalima sėstis už stalo su maudymosi ar paplūdimio kostiumu, pižama.

Į viešbučio restoraną pusryčių ar pietų ateinama dienine apranga. Dideliuose viešbučiuose vakarienei vyrai užsivelka išeiginį kostiumą ar net vakarinius drabužius, moterys aprangą derina prie savo partnerio.

Savo artimiausius kaimynus, su kuriais ilgesnį laiką tenka dažnai susitikti, pavyzdžiui, valgykloje ar restorane, reikia sveikinti ir už viešbučio (poilsio namų, sanatorijos) sienų, nors oficialiai su jais ir nesate pažįstami.

Išeinant iš viešbučio, poilsio namų ar sanatorijos, raktas neišsinešamas, bet atiduodamas valytojai, budinčiajam ar administratoriui.

Pinigai ir vertingi daiktai duodami saugoti į seifą, kuris yra kiekviename dideliame viešbutyje, sanatorijoje ir poilsio namuose.

285 žodžiai (Skaitysite 2 min.)

Jūsų vaikams

Atrinkome populiariausias tarp mūsų lankytojų prekes ir paslaugas vaikams. Galbūt rasite kažką įdomaus ir savo mažiesiems.