Mankšta nėštumo metu

Mankšta nėštumo metu

Mankšta padeda išlikti aktyviai ir gerai jaustis, tad prieš gimdymą jūs būsite geros fizinės būklės. Mankšta pagerina jūsų širdies veiklą ir kraujo apytaką, taip sušvelnindama įprastus nėščiųjų negalavimus, pavyzdžiui, vidurių užkietėjimą, venų varikozę, pabrinkimus (edemas). Jei jums skauda nugarą ar strėnas, mankšta ir dėmesys savo laikysenai gali gerokai palengvinti šį skausmą.

Vaikščiojimas, plaukimas, kai kurie jogos pratimai, tonusą gerinantys bei tempimo pratimai gali būti atliekami bet kuriuo nėštumo metu. Geriau vengti sporto rūšies ar pratimų, kur yra rizikos nukristi ar smarkiai susidurti su kitais žaidėjais. Pratimai, „pašokdinantys“ vaiką nuo jūsų dubens pagrindo, taip pat gali padaryti ilgalaikės žalos pilvo raumenims.

Du arba tris kartus per savaite aš užsiimu aerobika. Ar saugu tai daryti dabar, esant nėščiai?

Jei jau seniai užsiimate aerobika, tuomet tęskite ir toliau. Praneškite instruktoriui, kad laukiatės, ir venkite pratimų, kurių metu galite pasitempti nugarą. Maždaug po penkių mėnesių susitelkite ties tempimo ir tonuso gerinimo pratimais, nebėgiokite ir nešokinėkite.

Prisiminkite, kad reikia vengti pratimų, „pašokdinančių“ vaiką nuo jūsų dubens pagrindo. Nedarykite pilvo pratimų, atliekamų sėdant iš gulimos padėties. Baikite anksčiau, nei pajusite, kad iš tiesų pavargote. Šis metas nėra tinkamas pradėti daryti tokio pobūdžio pratimus.

 

Nėštumas
  10 - 7 balsai (-ų)
Komentarai

Tavo komentaras